When time flies by - Reisverslag uit Arcata, Verenigde Staten van Isabelle Nunen - WaarBenJij.nu When time flies by - Reisverslag uit Arcata, Verenigde Staten van Isabelle Nunen - WaarBenJij.nu

When time flies by

Door: Isabelle van Nunen

Blijf op de hoogte en volg Isabelle

13 November 2013 | Verenigde Staten, Arcata



Het is alweer een tijdje geleden, maar zoals jullie van me gewend zijn heeft mijn leven niet stil gestaan. Integendeel, time goes too fast!

Zoals ik in mijn vorige blog schreef zou ik terug gaan naar San Francisco. Zo gezegd, zo gedaan. We zijn met onze vriendengroep gegaan en dat was nogal wat.
Van festivals tot dj’s, BMW ‘s tot roadtrips, het kon niet op. En ook dit keer heb ik uitzonderlijke ervaringen opgedaan…
Zo waren Ella en ik uitgenodigd voor een VIP-party in the Warfield Theater, waar de groten der aarden optreden. Wij voelden ons vereerd natuurlijk, maar wat bleek? We werden nog VIP’s ook! Opeens stonden er mensen in de rij om met ons op de foto te gaan (vraag me niet waarom), werden onze drankjes betaald (wat? Alweer een drankje?) en we kregen zelfs vragen om hen ASJEBLIEFT te volgen op social media.

Voor degenen die het nog niet meegekregen hebben, over 8 dagen vertrek ik naar Hawaii! Wat begon als een idioot en onhaalbaar idee eindigde in het boeken van vliegtickets. Ik kan jullie daarom vertellen dat mijn motto tegenwoordig luidt: WAAROM NIET? Waarom niet de kans grijpen om iets te doen waarvan je dacht dat het nooit mogelijk was? Waarom nee zeggen als het ja kan zijn? Op naar paradijs.

1 ding moet ik trouwens openlijk toegeven. Wat mis ik echte kaas! Deze neppe oranje cheddar kaas is net plastic. Ik kon het daarom ook niet weerstaan om onze Hollandse Beemster kaas hier in de supermarkt te kopen. En ja, dat verkopen ze hier…
Daarentegen staat weer wat anders tegenover want wat is cookie dough lekker! Wat is cookie dough? Het gaat verschrikkelijk klinken, maar het is rauw deeg dat men hier gebruikt voor kant en klare koekjes. Het ironische is dat het tegenwoordig meer wordt gekocht om rauw te eten dan om daadwerkelijk koekjes van te bakken. Mocht je dit een geweldig idee lijken om te eten, koop Ben&Jerry Cookie Dough ice cream!

Dagen vliegen voorbij en ik kan niet geloven dat dit al de 13de week is. Ik heb al zo veel mogen meemaken dat ik soms niet meer weet waar ik moet beginnen. Zo heb ik halloween meegemaakt vorige week, hebben we ’s nachts een groot kampvuur gehad op het strand en staan we met ons voetbalteam (ja mevrouw van Nunen speelt daadwerkelijk) in de finale. Ik ben stiekem blij dat ik nog heel veel tijd over heb, ook al weet ik dat die tijd ook snel zal gaan. Gelukkig heb ik nog veel op het programma. Ik heb 4 weken wintervakantie(!) en ik zal mijn kamer dan ook 4 weken vermijden. Californië is 5 keer groter dan Nederland, dus voorlopig ben ik hier nog niet uitgekeken.
Ik ben ook van plan om naar andere staten te gaan (Nevada, Arizona, Washington, Oregon) en dat staat allemaal op mijn ‘To Do list’, oftewel op z’n Amerikaans mijn ‘bucketlist’.

X Isabelle

  • 13 November 2013 - 15:27

    Martina Groeneveld:

    Woow Isabelle, 13 weken alweer?! Wat leuk weer wat je allemaal hebt meegemaakt en nog gaat gaat meemaken. Je hebt helemaal gelijk met je nieuwe motto, GO GIRL! en veel plezier op Hawai! Xxx

  • 16 November 2013 - 16:06

    Tante:

    Ha Isabelle, ff niet gereageerd, maar ja ... druk druk druk, maar anders dan jou. Hoe is het met je studie en wanneer kom je terug? Hoe gaat dat op zo'n university? Moet je alles zelf uitzoeken of krijg je daar begeleiding in?
    Hier wordt het nu vroeg donker en dan heb je 's avonds 't gezellig in huis. IK bak nu zelf vlaai en koekjes, cake, wafels lekker. Kom je maar proeven als je weer in het land bent.
    heel veel liefs van je tante en van Marie-Josette, die nu zit te proeven van mijn bakkunsten!

  • 16 November 2013 - 17:33

    Andrea:

    Bij ons in de kamer staat een poef....( ja gewoon voor je voeten) er staat op ; Happiness is not a destination...it is a way of living!! Die heb ik heel bewust gekozen destijds...Meisje SUPER om te lezen dat je zo SUPER in het leven staat! Hou vast en geniet van paradise!! Knap van je dat je al deze stappen zet en gewoon DOET !! ECHT Geweldig! Dikke knuffel...ga vanavond met je mama lekker hapje eten! Die moet er ook even lekker uit en genieten! Veel liefs van ons 4tjes en ik smul van je blog! Andrea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arcata

Isabelle

Actief sinds 19 Aug. 2013
Verslag gelezen: 917
Totaal aantal bezoekers 23848

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2013 - 30 Mei 2014

Humboldt State University

19 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: